top of page
Bianca

TIKTOK ANUNȚĂ SCHIMBĂRI MAJORE PENTRU A FI IN CONFORMITATE CU LEGEA SERVICIILOR DIGITALE DIN UE

Updated: Aug 24, 2023




TIKTOK VA ADUCE NOI MODIFICARI SEMNIFICATIVE IN LEGATURA CU PUBLICITATEA DIN APLICATIE PENTRU A SE PUTEA CONFORMA REGLEMENTARILOR UE


Platforma intenționează să reducă în mod semnificativ capacitățile de publicitate direcționată, în timp ce reclamele care încalcă regulile vor fi eliminate sau interzise.


TikTok va oferi de asemenea utilizatorilor opțiuni suplimentare de raportare și va alerta creatorii cu privire la deciziile sale privind moderarea conținutului.

Toate aceste schimbări au scopul de a aduce TikTok în conformitate cu Legea privind serviciile digitale până pe 28 august.

De ce ne pasă? Utilizatorii TikTok vor putea în curând să raporteze publicitatea dacă o consideră "ilegală". Deci, dacă faci publicitate pe TikTok, înțelege și respectă Ghidurile comunității TikTok și Termenii de serviciu pentru a evita restricțiile de vizibilitate sau eliminarea conținutului.


TikTok a anunțat următoarele modificări:


  • Raportare suplimentară: Utilizatorii din UE ai TikTok pot raporta acum reclamele pe care le consideră ilegale. Platforma introduce noi funcționalități pentru a simplifica acest proces, inclusiv introducerea categoriilor de plângeri precum discursul de ură, hărțuirea și infracțiunile financiare.

  • Interdicție globală: Dacă conținutul este găsit că încalcă Ghidurile comunității TikTok, acesta va fi eliminat de pe platformă. Conținutul care nu încalcă ghidurile sale, dar încalcă legea, va fi retras doar în țara respectivă.

  • Interdicție pentru reclamele direcționate către adolescenți: Adolescenții din Europa cu vârste cuprinse între 13 și 17 ani nu vor mai vedea reclame personalizate bazate pe activitățile lor, fie pe TikTok, fie în afara platformei.

  • Opțiunea de dezactivare a personalizării: Când personalizarea este dezactivată de către utilizatorii din UE, fluxurile "For You" și "LIVE" vor afișa videoclipuri populare din zona în care locuiesc și din întreaga lume - în opoziție cu conținutul bazat pe interese personale. Similar, atunci când utilizează căutarea nepersonalizată, vor vedea rezultate alcătuite din conținut popular din regiunea lor și în limba preferată.

  • Mai multă transparență: TikTok intenționează să împărtășească creatorilor mai multe detalii despre deciziile sale privind moderarea conținutului, inclusiv dacă acțiunea a fost decisă de inteligența artificială.


Ce a declarat TikTok? TikTok a confirmat actualizările printr-un anunț pe blog:


"Uniunea Europeană a stabilit o viziune clară pentru reglementarea platformelor prin Legea privind serviciile digitale (DSA). După actualizările noastre din iulie cu privire la API-ul nostru de cercetare și la Biblioteca noastră de conținut comercial, furnizăm mai multe informații despre munca pe care o depunem pentru a ne îndeplini obligațiile în conformitate cu Legea până la termenul limită de 28 august."

"Misiunea noastră este de a inspira creativitatea și de a aduce bucurie. Știm că asigurarea siguranței, confidențialității și securității comunității noastre europene este crucială pentru atingerea acestui obiectiv."

"Vom continua nu doar să ne îndeplinim obligațiile reglementare, ci și să ne străduim să stabilim standarde noi prin soluții inovatoare și colaborarea cu partenerii noștri din industrie, reglementatori, legiuitori și societatea civilă."


14 views0 comments

Comments


bottom of page